080229

Lilla Kaxe har blivit bra vän med kopplet...men ibland så kliar det ju iaf....

image518

Min lilla goa gubbe :)
image519

Tarzan sussar gott i soffan...
image520

Kaxe sniffar runt på allt kuligt som man kan hitta... (Han fick tag på wilmas boll..en rolig leksak...)
image521

Wilma är så redig! Här sopar hon trappen.
image522

Blir det bra mamma?
image523

Här borstar hon Baron ren och fin. (Jisses vad han FÄLLER!!)
image524

Karro kom hit och hälsade på idag. Wilma fick en kvast av henne och Björn.
image525

Gunde var också med.
image526

Wilma dansar för oss :)
image527

image528

Tommy lagade middag. Fläskfil'e och potatisgratäng blev det..mmmm!
image529

image530

Karro och Wilma "cyklar"...bra träning...
image531

Här lär pappa hur man headbangar...
image532

Wilma dricker välling..och Tommy, Karro och Gunde sitter i soffan och myser...
image533

När Wilma somnat så kollade vi andra på Beck. Super bra! Gundvald är ju bara för rolig!!!
Bosse har Tommy och Wilma vart på promenad med idag. Jag har gosat och pussat på honom en hel del...men det blidde inga kort på den nallebjörnen idag...får väl knäppa något innan jag åker till jobbet i morgon...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag får tacka för en trevlig kväll med god mat och gott sällskap. Kramar från Karro och Gunde

2008-02-29 | 22:50:19
Postat av: Jenny

Låter som en toppendag

2008-03-01 | 09:58:02
Postat av: Monika Nilsson

Hejsan,bloggat från viltspåret...SÅÅÅ himla KUL det var,tycker både jag och min gumma Ina..
Roligt med bilder igen..härliga öron på lille Kaxe,och Tarzan, han är då för goer när han ligger o sover :-)Ser gott ut med maten ni åt,mumma gott!!Ja tänk nu har ni fått en liten städerska hos er..:-))så söt lille wilma.
Ha en fin fortsatt helg,jag jobbar också 2nätter till.Kramar från oss..

2008-03-01 | 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: