080227

Kameran är fortfarande borta...vad lessen jag blir :( Jag har vart ledig idag, så kanske blir jag glad när jag kommer till jobbet i morgon...
Idag har jag städat både inne och ute...skönt. Jag tål bara inte när det är stökigt... Sen tränade jag Kaxe på att gå fint i kopplet, och på att stå. Han är så underbart duktig på att gå i koppel. Han går vid min sida hela tiden, och tittar upp på mig super ofta, riktig redig kille! Men att stå är mindre kul...för antingen ska han vila sig mot mina ben..eller så finns det är rolig pinne på backen att busa med..eller så vill han sätta sig och börja pussa på mig.. Ja, det är träning, träning..och mera träning som gäller...Men han är UNDERBAR!
Syrran kom hit en sväng sen, då tog vi med oss Wilma, Baron och Gunde på en liten promenad. Sen åkte vi och simtränade Bosse och Gunde. Bosse var SUPER DUKTIG idag! Min lilla guldgosse simmade jätte lugnt och fint, och hyfsat länge. Vi köpte en säck med hundfoder hos nina, valp. Detta ska Tarzan få...och jag hoppas att han vill gå upp i vikt nu...för fy så han ser ut! Tarzan den rackarn var med oss ut i trädgården idag...och så fann han en god lukt ute på åkern. Och matte stod och ropa, och locka, o sprang och gömde sig...och kom Tarzan?! Nej..han hade ju fullt upp ute på åkern...inga brådska där inte! Han smög mot grannens håll, så kanske det kan vara så att tiken där börjar löpa..för det klart...det luktar ju gott det....
Va tråkigt det är utan bilder! Det är ju inte alls samma sak! Hoppas verkligen jag hittar min älskade kamera!!!!!

Kommentarer
Postat av: Monika Nilsson

Hejsan..hoppas du hittar din kamera i morgon på jobbet .buubbuuu,saknar dina kort...-(vad duktig han är lille Kaxe..det där med att stå..ja det är ju svårt när det ligger en massa intressanta saker ,som är roligare på backen,roligare att pussa matte..:-))hahaha gulliga Kaxe !Ha det gott,kram.Monika .

2008-02-27 | 21:11:05
Postat av: Jenny

Ne, nu får du ta å hitta kameran!!!

2008-02-27 | 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: