080226

Hej! Idag har jag jobbat förmiddag. Sen gick jag och Wilma på bokrean..jag köpte Fem hundböker, två om hur man talar med hundar/hundens språk, och tre om sjukdomar, symtom och friskvård. Dessa fem böcker är ganska tjocka, och för all tre betalade jag under 300kr!!!?? Hur billigt som helst! Jag är sååå nöjd!!!
Jag har slarvat bort min stackars kamera! Den är nog kvar på jobbet...så det blev inga kort tagna... Men jag och Bosse har tränat på att gå fint. Tommy tog Kaxe. Och Baron och Tarzan har fått vara i träggården idag...
Ush! Vad tråkigt utan bilder!!! Hoppas kameran är på jobbet nu då... Ja lägger min skit överallt jag...fråga Yvonne på Ackeber's Kennel :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va skönt att det finns mer virrpannor än jag =P hoppas den kommer till reda nu då för man känner sig naken utan kamera,tycker iaf jag som försöker ha med min överallt. Ha en fin dag. Kram

2008-02-27 | 11:33:52
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: carina

Det var kanonbilligt för så många böcker. Kameran e inget kul att ha bort,jag har min på mej i stort sett överallt. Får hoppas att du hittar den. Funderar oxå på Larv,men jag vet inte än.
Kram

2008-02-27 | 18:15:28
URL: http://www.hundligan.zoomin.se
Postat av: Jenny

Lånar dom böckerna nån gång, typ när ja inte har några skolböcker å läsa.

2008-02-27 | 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: