080219. Hos veterinären med Bosse.

Eftersom jag vill ha en bilderblogg..så försöker jag ha med mig kameran överallt...och till veterinären var den med... Men det enda kortet som jag tog var på Wilma och Tommy i väntrummet...hmmm.

image483

Bosse var helt okej i sina ben. Han har antagligen överansträngt det lite...så jag ska ta det lite lugnare med honom...men idag haltade han inget. Hon kännde, klämde och böjde på benet hit och dit...och det var okej. Han fick springa fram och tillbaka...och om igen. Och han gick klockrent. Trots att han inte går på någon medecin alls längre. Så veterinären tyckte inte att vi skulle röntga honom nu...eftersom han inte visar något som helst symtom på varken hälta eller smärta... Skönt!!! Kanske är jag lite nojjig med min fantastiska BO! :)

När vi kom hem krattade jag upp efter våran björk som bara skräpar ner... Wilma och Tarzan var med och busade.
image484

image485

Tarzan passar på att "markera" lite på min korg...ajja...
image486

Nu är trappen fin och ren..inga kvistar här inte!
image487

Pappa visar lilla Wilma hur man cyklar...in i väggen...hehehe!
image488

Men Wilma som ganska nyligen fyllt två...förstod ju att man skulle vända på cykeln... Hihihi!!!
image489

Hon tyckte det var roligt...men det fanns tydligen ett enklare sätt...eller? Hmmm...
image490

Jag och Kaxe har vart ute på en liten promenad.
image491

image492

image493

Wilma och pappa tittar på tv...Baron och Tarzan myser i soffan...
image494

Innan Wilma somnade för natten...så bakade vi en liten kaka... (Men den blir klar i morgon...)
image495

Nu ska jag goooosa med mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Monika Nilsson

Hallo...vad glad jag blir att få läsa att det är okey med Bosse.Har fyra björkar som skräpar ner mycket..vill ta ner två av dom...-)
ha det gott,kram !

2008-02-19 | 22:16:33
Postat av: carina

Vad skönt att det var bra med Bosse. Jag e lika nojjig med mina hundar,direkt det e något så river man nästan stället...hehehe... Många härliga bilder.
Kram

2008-02-20 | 15:54:24
URL: http://www.hundligan.zoomin.se
Postat av: Jenny

Hahaha, nu ska ja traska till bygdegården å skräp ner...

2008-02-20 | 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: