080215

En söt liten Kaxe!

image409

Så här såg Baron ut när vi kom hem från veterinären i måndags...
Men han har blivit så ompysslad så. I Onsdags var han med mig på jobbet...och han var super DUKTIG!!!!
image410

I Onsdags var Jenny här oxå. vi kollade på Lost...som vi troget följer!
image411

Ja...här har vi kusinen...
image412

Lilla goa Wilma!
image413

Hon ville inte till dagis. Hon kutade in i mamma och Gunnars soffa, med sångboken...och framförde blinka lilla stjärna :)
image414

Jag, Bosse, Karro och Gunde har simmat idag. Hade med mig kameran...men blev inte mycket taget...annat än när syrran torka Gunde :)
image415

Bosse är trött efter simturen.
image416

Men han kvicknade till när han såg ett härligt fat med apelsin...
image417

När jag tog fatet satt han så sött och väntade...
image418

image419

Så han fick sig ett par apelsiner :)
image420

image421

Sen fönade jag gosingen torr och fin!
image422

Kommentarer
Postat av: Jenny

De va ju lite fina bilder du fick till på Bosse, å på mig...

2008-02-16 | 23:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: