080206 simmar

Jag, Wilma och baron är ute och går i regnet...
image360

Wilma blev jätte glad och sprallig när vi kom hem :)
image361

Tarzan tuggar ben...på lustiga vis...
image362

Sen kom Gunde och busade....vem va liten och klen...va?!
image363

Jag ska allt ta dig!!! Ha...va sa du nu då???
image364

Mmmm...ett tugg ben till vinnaren :)
image365

Karro och Wilma busar.
image366

Nu är jag och Karro med hundarna hos Nina. Bosse simmar på...
image367

Och lilla Gunde är så redig så!
image368

image369

Lilla Tarzan är så benig...så vi fick hem lite provpåsar på ny hundmat till Tarzan...och jösses vad han åt! Det var riktigt gott det för magen :) Så snart hoppas jag att ni får se en mer rundare, och sundare Tarzan på kort....
image370

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så Gunde får åxå simma. Snart e de ju bara Rasmus kvar som inte simmar, å Baron då.

2008-02-07 | 22:38:44
Postat av: Monika Nilsson

Halloooooo...skrattar åt bilderna på Tarzan o Gunde,hahahah härlig brottningsmatch..ha det gott, Kram.

2008-02-09 | 10:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: