080205

Wilma delar sitt pålägg med Missan....

image347

image348

Mätt och belåten!
image349

Jag och Kaxe busade lite idag...och det blev så härliga bilder...
image351

image352

De här två korten är så roliga...för på det här ser han ut som den goa valp han är......
image353

och här...ja...man kan nästan ana hur han ser ut som vuxen...Hehehe...
image354

Pust...nu bidde jag trötter....
image355

Sen kliade matte miga på magen...ÅH! Så gottigt!!!!
image356

När jag och Baron kom tillbaka från promenaden...så tänkte jag att han ville busa... Men det tyckte han var sådär kul...är man 8,5 år...ja,då vill man väl bara sitta under korkeken...
image357

image358

Baron älskar nallar...han är en riktig vaddbitare. Idag när vi kom hem såg ena nallen ut så här...
image359

Hehe..så brutalt! Ögonen borta....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Vilken fin hemsida:-) Jättesöta bilder på er dotter och era vovvar... Jag hittade in här från St Bernhardsforumet. Jag har ingen bernis utan en sprallig Dalmatiner men jag blev medlem på ert forum för att jag hjälpte en bernis vän att hitta ett nytt hem! Jag blev väldigt rörd över det hemska du varit med om... Hoppas att du mår bra idag! Tjing /Lotta

2008-02-06 | 14:52:30
Postat av: Monika Nilsson

Härliga bilder igen..ja man undrar ju hur våra valpisar ska se ut när dom blir STORA..men jag personligen skulle önska att den tiden inte ska gå så fort som den gör :-)Dom är ju så goa när dom är småsanktisar...Jaså är han så gammal Baron.ja men leklusten finns ju där ,ja vilken slakt av mjukdjuren,heheheheh,här får dom vara ifred,har ju några även om jag inte har smått hemma :-)va snäll Wilma är som delar med sig av pålägget..(eller tycker hon inte om det?...Kramisar till er alla,Monika.

2008-02-06 | 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: