080203 Skogen igen....

Idag tog vi bilen ut i skogen, gick en super liten bit till en grillplats och var där en stund. Kaxe fick vara med...och Bosse och Tarzan. Tarzan syns lite på den här bilden...mer bilder på han i skogen blir det inte här...för detta var han nog minst suddig på....han är kvick :)

image332

Wilma sitter in i vindskyddet som finns där...
image333

Goa Bosse.
image334

Wilma...det är klurigt att gå i den här terrängen...
image335

Tommy, Bosse och Wilma.
image336

He,he..en bestämd liten dam...
image337

Kaxe är nyfiken på allt...
image338

När vi kom hem tog jag och Baron en runda.
image339

image340

Sen försökte jag träna på att ställa Tarzan...men han gillade inte att stå på buren...
image341

image342

Men sitta...
image343

Och ligga...
image344

Och bara vara söt...det gick bra :)
image345

Så avslutar jag dagen med en hund som verkligen kan skratta :) Fann den på nätet...
image346

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker fortfarande att du ska färga Tarzans päls (eller hår eller va man nu säger) på huvudet grönt.

2008-02-04 | 00:06:04
Postat av: Monika Nilsson

Hejsan,vad härligt det ser ut i skogen med er alla ..hundarna mår bara toppen
ser jag..jaså Tarzan är skogsspöke,ser bara suddigt av honom,hehehehehehbuuu !!
Hahahhaha vilket garv den hunden har lagt upp...
Ha det gott..vi hörs,Kramisar till er alla..Monika.

2008-02-04 | 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: