080202

Idag tog vi en tur i skogen med Wilma, Bosse och Baron.

image314

image315

Bosse ha just rullat runt en massa i mossen...

image316

Jag och grabbarna..Wilma försöker ta sig upp på stenen bakom oss...
image317

Och hon lyckades :)
image318

Baron.
image319

Efter en stund började det att snöa...
image320

Så tillslut gick vi i ett riktigt mysigt vinterlandskap!
image321

image322

Bosse hittade ett "litet" vattenhål...
image323

När vi kom hem gick jag en runda med Tarzan.
image324

Men han tyckte det var sådär kul...gladast blev han när han såg...Hem juva hem :)
image325

Sen knatade jag och Kaxe runt i träggårn...
image326

Åh, en härlig pinne att knapra på...

image327

image328

Söt så...
image329

Sen åkte vi till mor och Gunnar. Wilma ska sova där i natt..
image330

Drack kaffe och åt semlor...Mmmmm!
image331

Sen gick jag och Tommy ut med mitt jobb och åt middag. De firade syrran som gift sig i smyg...
Efter middagen gick jag och Tommy på bio...vi såg Arn, helt klart värd att se!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om man glömmer bort att titta på bakgrunden verkar de som om Baron suttit där ett tag :-)

2008-02-03 | 13:01:07
Postat av: Monika Nilsson

Hej IGEN,hihihih.måste ju kommentera här me..Det är som att se Buster när man ser eran Bosse vid vattenhålet..Buster är i överallt och ska dricka i alla "pölar".Arn..skulle också gå på bio och se den i går(Söndag)men fick ont i lille maggen..tror det berodde på att jag ätit en massa nötter innan .-(
Får se den senare..Kramisar igen till er alla.
Nospussar till vovvarna..

2008-02-04 | 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: