080201

Karolina och Jag har vart i stallet och tagit hand om jennys häst. Jag skrittade en liten runda, och Karro, Gunde, Dorthy och Sassa gick med...men det blev inga kort tagna... När jag och Karro kom hem hade Wilma och Tommy maten klar...Gottigt!
image303

Gunde tyckte det var roligt att hälsa på Baron..
image304

Karro, Gunde och Wilma ritar lite.
image305

Sen tog jag upp Kaxe, jag borstade honom, rensade öron, klippte klor...och sen försökte jag träna på att ställa... Men det är inte lätt när man är nybörjare alltså...
image306

Men Kaxe gick tålmodigt med på mina tappra försök :)
image307

Sen provade vi två kaggar på honom...men vi tyckte nog att den ena var för liten...och den andra för stor :) Han får växa till sig lite innan vi köper en... (Dessa går att köpa hos bernhardinerna ;)
image308

image309

Wilma hällde ut (kall) oboy på Baron idag...så han hamnade där han inte trivs allt för mycket :)
image310

Men när jag fönade och borstade efteråt så tyckte han att det var helt ok!!!!

Igår sjung Wilma så fint för mig...måste lägga in ett par kort på gosingen!
image311

image312

image313

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken god mat ni verkade få...

2008-02-02 | 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: