Lucia!

Igår var det Lucia. Jag såg inte en enda Lucia :( Gick upp 08.40....och tittade på barnprogram....hur kan man missa något sådant????
Ja,ja...när vi gjort oss klara så åkte vi till mor och Gunnar och fikade på lussekatter och pepparkakor. Karro, Björn och Gunde var oxå där.
Tack för det goda fikat!
När vi fikat klart gick vi till pulkabacken och åkte lite. Tyvärr fick jag inte många kort på oss när vi åkte, hade bara mobilen med ig...men Karro och Björn har lovat att jag ska få kort av dem, så jag väntar :p
Men här är syrran i full fart ner för backen :)
Tommy, Kaxe, Björn och Gunde. Bra träning för Kaxe det där!
När vi åkt klart satte vi oss ibilen och styrde hem. Karro & co följde med så att vi kunde släppa Gunde och Kaxe på åkern lite..
Min lilla gosing!
Kul att busa i snön! Men vad trötta de blir! Kaxe efter att Gunde åkt hem...
Min lilla prinsessa blev oxå trött efter allt busande, hon är lite sjuk oxå, har hosta, så det gör sitt det med...
Men som sagt, jag kommer att lägga ut fler kort när jag fått dem, lite på Wilmis då med hoppas jag ;)
Jag och Baron var oxå ute på åkern igår, försökte få han att busa lite, men han tyckte väl att jag kunde springa om jag ville, han snosa runt lite i lugn och ro :) Går lättare att få spring i benen om det är andra hundar med där.
Lilla söta goa Tarzan har fått ett sår på sidan. Ser ut som ett bett, jag kan tänka mig att han har vart för nära Missan, och retat henne igen...men det ska väl snart läka ihop... Det är inte lätt när man är en nakenfis, har ju ingen päls som skyddar något alls.... 
Nu ska jag plocka iordning lite, och sen ska jag och Kaxe på tipspromenad :) 
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Irene

Ja du det tycks ha varit en bacill som härjade bland barnen i Lördags hos Ann-charlotte för alla barnen små som var där är just sjuka.Feber,hosta och täta i brösten.Hoppas Wilma snart piggar på sig.Kram

2008-12-14 | 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: