081228

Min lilla goa Wilma har haft kalas här idag :) Hon fyller tre år i morgon, men firades idag!
Och det bästa är ju såklart alla paket som man får då ;)
Här fick hon ett hus fullt med My little ponnysar :)
Wilma fick ett memory, så det spelade vi....
Björn förösker hitta rätt par..
Mor min.
Hon bjöd in alla gäster till sitt rum, och där satt de i ring och sjung barnvisor.
Wilma och morfar!
Johan och Jenny var oxå här....
Ett fint kort på Johan :p
När gästerna gått hem, spelade Wilma Pippi här hemma. Hon sjunger så fint så!
Jag och Kaxe tog en skön tur innan gästerna kom. Det var så gött att gå då. Lagom kyligt och solen sken. Men sen näär jag och Baron var ute så var det riktigt mörkt ute. Och jag måste säga, att lite läskigt är det ibland. Nu när det inte finns någon snö, så blir det ju verkligen kolsvart ute! Inte alls lika mysigt! 
Jag hade tänkt att spåra med Kaxe idag, men jag hade ju lite annat att pyssla med. Så jag och Björn ska spåra ihop på Tisdag, och Wilma och Karro hänger så klart ut i skogen. Ska lägga ett spår åt varandra först, och sen kan vi fika en stund, så får spåren ligga lite. Perfekt!
Jag blev lite full i skratt när jag gick ut och skulle ta en rök på förmiddagen. Tommy gjorde iordning här hemma, och tyckte väl att hundarna var lite ivägen då. Så alla hundarna fick gå ut. Och han var lite rädd för att Tarzan skulle frysa, så han hade stoppat på Tarzan en tjock flisjacka, sen vikt en hund flisfilt och lagt över, och på där hade han ett täcke. Så Tarzan såg ut som en riktig liten tjockis :) Gulligt!
Jag har fått ett nytt (för mig) program till datorn. Har gjort lite kort på en av hundarna som jag saknar SÅ grymt mycket!!!!! Som jag ofta tänker på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: