081227

Halloj!
Igår var jag och lilla tarzan ute på åkern. Hade med mig två pipisar till honom, tänkte att han ville leka. Men icke då. Han ville bara in. Här står han och sneglar på dörren...
Ha har en tjock flis under täcket, så jag tycker inte att han borde frysa...men man vet inte.....kanske var det lite kallt....
Sen hade vi inget att göra, så vi kom på att vi kunde åka till Bror och Gisela.
Wilma hittade gungstolen ;)
Kaxe var oxå med, här sitter han riktigt bra ;)
Jätte gott fika fick vi! Lusse katter, det var faktiskt första gången i år som jag ätit lussekatt :p
Kaxe fick ligga i hallen när vi fikade. Jag har faktiskt inte tränat detta förut...att han ska vara kvar i ett annat rum, och jag är i det andra... Men jag tyckte att han var JÄTTE duktig! För han låg stilla där på tröskeln. Huvudet och frambenen är väl kanske på fel sida....men han ligger ju still iaf ;)
Sen busade lilla Wilma en stund med Farmor,
Och sen med Farfar.
Efter besöket åkte vill upp till Billingen och traskade omkring lite. Och sen var det meningen att vi skulle hem och äta, och att jag skulle ta en runda med Baron. Men jag blev inringd till jobbet, och fick åka dit ist. Men Lilla Baron överlever att lufsa runt i trädgården här, så det är nog ingen fara!
Idag jobbar jag 12-20, så jag ska strax åka in mot staden....Blir inte mycket gjort hemma när man jobbar dessa lite "dumma" tiderna. Men,men. Imorgon ska vi fira lilla Wilma, som fyller tre år på Måndag. Det ser jag fram emot såklart!
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Ja, tänk så tiden går,,,,,3 år, stora damen ju,,,:)

2008-12-28 | 16:09:43
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: