081226

Vi träffade Karro och Björn en stund igår. Vi skulle ju till Larsåke och Brittmarie och äta lite mat. Karro och Björn stannade till lite här, så jag kunde sno lite bilder från dem :p så här kommer ett par till kort från julafton först...
Johan och Jenny.
Karolina och Wilmade hittade lite spel.
Här spelar Wilma med min morbror Rolf. Båda vann, för de körde Wilmas regler, då vann man varje gång som man fick i en plutt :)
Wilma i knär på sin gammel mormor :)
Wilma och Tommy under Kalle anka :) Söter så!
Wilma hälsar på tomten!
Jag letade lite tomtekläder att ha på mig och provade Rolfs skägg :) Men när jag och Jenny tomtade, så hade jag inte på mig detta :)
Wilma och mormor myser!
Min kära syster! Hon är ju bara SÅ fin i sitt nyklippta hår! Passa henne super bra!
Jaha...Igår åkte vi ju då till Karros pappa för att äta en bit mat. 
Tommy (Lika "normal" som vanligt) Hehehe, och jag.
Karro!
Och den här bilden på Linda, killen och hunden gillade jag! Puss på dig matte! 
Jag och Wilma spelade lite spel när vi kom hem. Här spelar vi Lotto med Bamse.
Och här hoppade vi grodor. Skit kul!!!
Baron och sin leksak, den är helt otroligt nog hel än!!!!!! 
Wilma på frukosten idag ;) Hon är ju så go, så jag skulle kunna äta upp henne!
Igår tränade jag och Kaxe lydnad. Så jag vet inte vad vi ska hitta på för kul idag. Men i morgon jobbar jag 12-20, så då blir det en lugn dag för dem. Så han behöver ju tänka lite. Och sen på söndag, om Tommy tar med blod, så ska jag och Kaxe ut och spåra!!!! Åh, så kul!!!!
Jag tänkte att jag skulle pälsa på mig nu iaf, och släppa lilla Tarzan fisen på åkern. Sen får man väl se vad man hittar på för skojsigt idag! Det är kallt, men ingen snö ute idag :( Kanske kommer lite sen om man har tur ;)
Måste ha med ett litet kort på Loke här! Han är ju för söt den lille godingen!
Ha det så bra allihopa!!!!!
Kramen!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hejsan på Annadagen jul...ser ut att ha haft en underbar och mysig jul ihop med släkten..princesskläderna är ju så söta på lilla Wilma,är nallen hel ännu för Barons tänder??:)Hoppas örat är bättre på honom..fina kort på er alla..den med skägget ,vad var det för en typ..?:)såg skum ut..hihihihii.ha det gott i fortsättningen av julen..jag jobbar helgen ut..Många kramar från oss..

2008-12-26 | 11:30:37
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: