081223

Ojojoj! I morgon är det julafton :D Åh, så roligt!!!!!!! 
Jag har jobbat förmiddagen idag. Försov mig :p skulle börjat 7, men vaknade strax innan, så jag var på jobbet halv åtta. Shit sicken panik en får när man gör sånna dumheter!!!! Andra gången sen jag började på boken, och jag har väl jobbat där i ett år och nio månader, eller något sånt...så det händer ju iaf inte så ofta :p. Tjejen jag skulle jobba med förstod nästan att jag försovit mig, för hon kom till jobbet vid tio i sju, och hon vet att jag alltid brukar vara på jobbet en halvtimme innan jag börjar. Har lite problem med att vara sen, vill alltid vara ute i GOD TID ;) Men, men, jag jobbade på sätt och vis igen det, för jag gick ifrån jobbet 45 minuter efter att jag slutat, men det var för att jag drack kaffe och tog en rök med en go arbetskamrat, hehehe...
Jag fick träffa en SÅ söööt liten tik på jobbet idag. En blandis nakenhund/chihuahua...eller hur de nu stavar den lilla rasens namn ;) Denna lilla charmis hette Diva, och var helt naken. Inte ett enda litet strå någonstans på kroppen. Huvudet var runt, så hon såg ut som en liten skallig gubbe. Liknade på något sått Gollum i sagan om ringen, fast bara så söt. Jag frågade damerna på jobbet vad de tyckte om hunden. De har ju träffat Tarzan, men den här tjejen var ju mera naken, så det kanske ser lite lustigt ut i äldres ögon. Men de tyckte att den lilla hunden var så söter så. Hoppas att hon kommer på besök igen. Det piggar upp lite för de boende när hundar kommer och hälsar på, och för en annan med :)
Jag städade upp lite här hemma när jag kom hem. Sen har jag och Kaxe vart ute och tränat. Och jag borstade av honom ordentligt igen. Baron följde med Tommy in till stan nyss. Finns ingen som ÄLSKAR att åka bil så som Baron gör!
Nu blir det en uppesittarkväll med bingolotto :)Ska slå in en massa julklappar oxå...till min kära sysster har jag köpt en...
....hehehe! Ne, det säger jag inte här och nu! ;) (Prata med syrran nyss, hon sa hon skulle kolla min blogg snart ;)
Ett kort på min lilla goding! Hon somnade så gott i bilen förut. Tommy hoppade in och köpte Pizza. Jag och wilma väntade i bilen och poppade musik....så när jag vänder mig om och tittar på henne, så sitter hon där och sussar ;)
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: