081218

Om igår var en seg dag, så blev denna värre :p Wilma vaknade vid 24 tiden i går kväll, just när en annen var påväg att lägga sig. Och hon var först arg, sen lessen, och sen glad och jätte pigg :p Hon ville ha välling ena gången, och nästa gång ville hon ha en "nalle" som är en fågel du stoppar handen i, så du kan röra näbben med handen när den "pratar". Och när hon fått den nallen så ropar hon på mig efter en stund igen. Och när jag då ska gå in lite bestämt och säga att nu är det natten, och nu sover man! Så öppnar jag dörren, och ser Wilma ligga där med nallen, med handen i nallen, och den där fula lilla fågeln tittar på mig och säger: Mamma, mamma, jag vill inte sova... Jag kunde ju inte hålla mig för skratt...och skratta ska man försöka att låta bli just då... Men,men, jag skrattade, och Wilma tyckte att det var super kul, och började spela ännu mera teater med den där stackars nallen :)
Så det blev en maraton natt här. Jag vet inte hur många gånger jag sprang upp och ner, och Wilma blev bara tröttare och argare och tillslut jätte lessen, och inte förrän 03.37 fick jag lägga mig till rätta och äntligen somna! Sen vaknade min tös halv nio i morses. På sätt och vis sovmorgon, men ändå inte :p
Fy vad man är GLAD över att det inte är ofta som detta händer!!!! Men hon sov så otroligt länge i går morses, hon vaknade strax innan tio, och hon brukar vakna runt sju, så det kan vara därför hon kände sig pigg, plus att jag tyckte att hon var rolig, då piggnade ju lilla tösen till där :)
Så idag har vi städat lite, vi har fått en ny spis här. Har lekt en hel del. Vart ute med Tarzan, och nu målar Wilma en tavla till mig :D Tommy kommer strax hem, och då ska jag lägga mig och vila en liten stund. Näsan den rinner som en öppen kran, och jag skulle väl passa rätt bra i en julkonser just nu som Rudolf med röda mulen, för näsan den lyser upp mitt lilla ansikte så fint här så ;)
Wilma godingen på promenaden vid stockamotrollen.
Stenarna där är jätte skojsiga!
Min lilla buse!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!! Vad ledsen jag blir när jag ser dina bilder idag... hade ju hoppats på snö nu när jag ska uppåt landet..hehe... Ni verkade ju ha mycket när ni åkte pulka förra helgen... Men men vi ska väl förhoppningsvis få snö snart! Ses på lördag!! Kraam

2008-12-18 | 22:09:09
URL: http://www.123minsida.se/versace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: