081217

Inatt sov jag riktigt illa, snorig till tusen, och ont i halsen :(
Det var meningen att jag och Wilma skulle vara hela dagen hos Yvonne och Frank imorgon, eftersom Tommy ska gå brevid på ett jobb i morgon, ihop med en kille i Örebro. Men det blir inget med det nu eftersom jag är sjuk, och jag vill ju inte smitta ner någon lagom till jul.... Yvonnes barn och barnbarn ska vara där i morgon med, så det skulle ju bli lite tokigt om jag smittade de stackars barnen!
Så det får väl bli en tur upp till dom efter nyår i stället.... 
Jag har strosat runt här hemma idag. Dagen har gått hyfsat fort, men kan inte påstå att jag gjort så mycket vettigt! 
Jag hittade en tomteluva som tarzan fick prova :)
Wilma har myst med Tussen! Sötisar!
Vi drack lite glögg och åt en och annan pepparkaka förut. Jag älskar blossas glögg!!!!
Mumma!
Har tittat på bonde söker fru, och blev så glad när jag såg att det kommer ett program om deras resor redan i morgon ;) Då har jag en ursäkt till att slöa framför teven i morgon med :p
Ha det gott! Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: