081216

Jag har blivit sjuk :( Ont i ryggen, axlar och nacke, snorig och hostig :( Hoppas att det snart går över! Jag ska på ett studiebesök på "Utväg" snart, ett skolarbete som jag gör. Jag ska besöka en hjälporganisation och läsa en bok. Jag håller på och läser Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Har läst 5 kapittel nu, och den är fängslande!
Jag har fått bilder av Karro och Björn! JIPPI!!!! Så här kommer fler kort från våran pulka åkning :)
Hihihi! Vad fort det går!!!!
Aaaa! Se upp i backen!!!
Ojojoj! Hoppas inte matte tänker sätta mig på en sån där raket!!!!!
De stora barnen åkte lite själva me ;)
Man blir trött av att åka pulka!
Nerför går ju bra att åka, men uppför är det ju lite tungt ;)
Hehehe, jag och Karro känner oss som 10 år igen ;)
Sissten ner är en looser!
Hehehe, Karro åkte av och förlora :p
JIPPI! Vi vann!
Ute på åkern hemma hos oss...
Mmmm! Så lugnt och fridfullt det är här ute på landet!
TJOHOO vännen!!!!!!! Kom igen och BUSA nu då!!!!
Jaha, då var den lugna stunden slut....Hmm, ska nog ge den lilla rackarn vad han tål, hehehe!
Kom igen då, lill pysen!
Ojdå! Han är rätt kvick, den lille :)
Du börjar väl inte redan bli trött, "lufsen"?
Ingen risk plutten! Kom igen du bara!
Hehehe, där fick jag dig!
Se upp! För här kommer jag igen!
Öh? Vad var det?! 
Jaha, nu ropar de på oss, då var det roliga slut då ;)
Ropar husse? Jag, kommer husse, jag kommer!
Tack Karro och Björn för de roliga korten!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ÅÅÅÅ fina kort =) å så görskoj ni verkar ha haft det...ni lever livet ni hihihii. Krya på dig nu. Jag tror bestämt "otrogna" Kaxe får va hemma å ta hand om sin mattemamma ist hihihi. Kram

2008-12-16 | 14:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: