081212

Idag vaknade jag och Wilma med ett leende på läpparna, det var snö ute :) Så när vi gjort allt inne som ska göras, tog vi på oss ytterkläderna och gick ut i snön!
Kaxe tyckte det var gör sköj i snön!
Pappa fick springa som en tok med bobben...
Nybadade Tarzan...
Wilma som lirar lite gitarr igen ;)
Jag ska strax iväg och jobba. Det behövdes personal ikväll, och det är jag lite tacksam för nu, för jag har inte så mkt jobb längre.... Men det är ju som allt annat, det går upp och ner....
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hejsan..jaså du jobbar ikväll eller var det dag..?,minnet!!!VI HAR SNÖ VI ME,och det snöar fortfarande i skrivandens stund..:)så vi har fotat lite i trädgården ,allt vi gjort just nu.Har sovit,är ledig nu i 5 hela nätter..ha en jättefin Lucia och helg..........Kraam.

2008-12-12 | 15:59:32
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Teija

hej

Så kul ni har det i snön. Hoppas ni får behålla den. Här smälte det bort direkt :(

Så kul att läsa att Kaxe ska opereras. Låter inte klokt, va??!! Men jag menar just att det går att op bort bulan utan att han får några men av det sen. Hoppas allt går bra.

Lussebullar va det här :) och så kaffe till. Gott.

Ha en fortsatt fin fredagskväll.

KRAM

2008-12-12 | 21:38:04
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: