081206

Jaha, då har man jobbat två nätter...och nu är jag ledig tills den 23:e...men jag står ju på inringning, så jag hoppas att det inte varar så länge....
Har ju lånat syrrans kamera. Skulle fota en massa på jobbet, men det var ju inte många som ville vara vakna, och jag orkade inte vara kvar på morgonen, ville hem och sova. Så det får bli en annan gång.... Jobbar ju den 23:e, så då kanske jag kan få låna kameran och fota då....
Men lite kort har jag ju tagit :) Här är lilla goa Tussen




Eliona.


Eliona och Lollo.


Kaxe sitter och beundrar den vackra åkern ;)


Min gosiga gubb-skrutt :)


Lilla Missan fick oxå vara med på bild.




Våran lilla hjälpreda! Här packas det upp varor efter handlingen :)


Mys i soffan!


När jag jobbade nätterna så sov jag hos mor och Gunnar. Wilma och Tommy åkte dit och hälsade på, så vi fick ses lite..
Lilla Wilmis!


Busar med morfar!


Eller är det kanske morfar som busar med Wilma?!




Hittade en fin liten blomma att fota :)


Jag och Wilma spelade Fia igår kväll...




Och vinnaren blev....WILMA!!!


Ja...jag har ju inte gjort så mycket dessa två dagar...bara passat på att fota lite nu när jag kan ;) Sen har man bara sovit en massa när man inte jobbat....
Men nu är jag som sagt ledig. Så på morgonen städade jag upp lite, och har börjat tvätta. Wilma sitter nu i badet, och snart ska väl Tommy gå upp, som har lite sovmorgon idag. Sen ska vi iväg till Skara, för jag behöver mer färg. Och i eftermiddag är vi bjudna till Nancy, på knäckebröds bak, har aldrig gjort detta förut... Tyvärr kunde vi inte ta med någon vovve idag, för Cora löper...men, det lär ju bli kul ändå :)
Ett kort till innan jag slutar....Wilma och Missan på morgonen idag :)


Ha det gott! Kramen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åååå vilket fint marsvin =) så himla likt min Teddy jag hade om du tar bort det ljusa inslaget i pälsen. Ska du föda upp marsvin?? Hiihihhi det e roligt de gjorde jag som tonåring. Men alltså VILKA öron kaninerna har?? Va e det för ras. Hoppas ni får en fin 2 advent och att Kaxe bara kryar på sig. kram

2008-12-07 | 13:50:52
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: Monika

godmorgon..tittar in här efter en natts jobb,varvar ner:)....jag jobbar också den 23,går av julaftonmorgon..och kör helgen också..ledig i nyår,hela veckan föresten..gott!!Gulligt marsvin..och kaninerna är för söta..växt en hel del :)Missan är lik min Mozart,Kaxe mår bra nu??..önskar er en fin vecka nu..Kram.

2008-12-08 | 08:34:01
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: