081203

Hej! Sitter en stund vid datorn innan jag ska iväg till jobbet. Jobbar två nätter nu, och kommer sova hos min kära mor i stan i morgon... Så Wilma och Tommy kommer jag träffa en sväng i morgon, men alla djuren får Tommy ta hand om tills på fredag :p
Jag har lånat syrrans kamera tills på söndag, så jag kan tänka mig att jag har ett å annat kort att lägga ut på bloggen på fredag ;)
Kaxe han är som vanligt, och jag är inte ett dugg nervös för provsvaren. Magkännslan säger att det var en infektion, och att det inte är något att oroa sig för....jag tror på magkänslan ;)
Jag har blivit inbjuden till tipspromenad med hund den 14/12, och detta längtar jag till! Vi ska gå på berget, det var Kathi som bjöd med mig, från billingens brukshundsklubb :) Tackar! jag trodde att det var denna helgen, tills jag tittade i almenackan....så jag får vänta drygt en vecka till, men den som väntar på något gott... ;)
Jaha. då ska jag väl ta och packa allt jag kommer ihåg att packa ner, man är ju en aning glömsk....men lite mat och lite kläder vore ju bra att ha med sig....hoppas att alla har det riktigt bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Monika

Vad roligt en tipspromenad med hund..Bra med denna magkänsla..den tror jag mycket på:)Ja du har väl jobbat färdigt och är ledig nu.Men jag ska jobba hela helgen..Önskar er en jättefin helg..Kraam.

2008-12-05 | 20:14:06
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: