Vårväder..och jag är ledig :)

Idag har jag vart leidg, så då har jag och Wilma njutit en massa av den sköna solen! På morgon kvisten ritade Wilma ett par teckningar...och sen kom hon på att man kan använda korkar till annat....
image775

Sen gick jag och Wilma och Baron på en promenad.
image776

Wilma klättrar i grusgropen...skojigt med mycket sand..
image777

Sen hittade lilla tjejen tussilago, som hon plockade och tog med sig hem.
image778

Visst är det gött i solen Baron!
image779

Tarzan fick vara i hundgården när vi var borta. Han satt och solade sig när vi kom hem.
image780

När Tommy och Wilma åkte till stan..så gick jag och Kaxe till dammen...ville se vad han tyckte om att gå på en brygga...men det va ju inget speciellt med det....

image781

Tränade honom på att vara bunden oxå...och det gick ju oxå bra..redig så!

image782

Tommy och Wilma är ute på åkern och flyger drake..
image783

Rasmus kom på besök...Kaxe blev jätte glad..men Rasmus tyckte inte att Kaxe var överdrivet rolig :)
image784

Kaxe var väl mest efterhängsen..och lite jobbig...sådär som bara valpar kan vara :)
image785

Men...ja, vadå..."jag har ju vart valp själv...så jag får väl stå ut med han ett tag..."
image786

Sen åkte jag och Jenny in till stan med Kaxe och rasmus. Vi tränade på att ställa hundarna, och min vän Maria gav oss råd och tips. Kaxe var super-mega duktig. Och Maria tyckte såklart om charmprinsen :)
image787

Vad ska det här vara bra för nu då? Du ska väl inte ställa mig igen matte?

image789

När vi kom hem busade Tarzan och Kaxe lite... Här ligger Kaxe under en trapp och smyger på Tarzan..
image790

Så fick jag ett så härligt kort på Kaxe igen :)
Här ser han hur Tarzan springer förbi i hundra åtti...
image791

Tarzan vänder sen och kommer tillbaka..och då tar Kaxe upp leken. Hihihi, vilken blick! Han ska bara ta Tarzan alltså :) Helt paralyserad :) Hahaha...Gosie hund!
image792



Kommentarer
Postat av: Karolina

Det var fina vårkort. Kaxe kommer nog vara duktig på utställningarna.

2008-04-04 | 08:06:23
Postat av: monika

Hejsan..fina och vackra bilder som vanligt..härligt när vi kan vara ute så mycket nu..toppen tycker vi här..Buster fyller 4 år idag ,så lite kalasis blir det..lite extra gott på maten.Annars knallar det på här .Fint väder idag me .-)..Ha det så gott..Härlig blick han fick lille Kaxe..hihihihi smyger på..Kramisar från oss..

2008-04-04 | 12:39:11
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Nancy

Härliga kort verkligen, hoppas helgen blir fin, men det är väl typiskt om den inte skulle bli det när man är ledig...*L* kramis till er! (*:*)

2008-04-04 | 17:34:17
Postat av: Alexandra

Fina kort som vanligt =) så kul att läsa din blogg. Ni är sååå duktiga på att träna.."kämpa" vidare. Här får vi se hur det blir med utst kommer lite emellan men så blir det ibl. Så komiska kort när lille Kaxe kommer efter den STORA hahahhah....Ha en fin helg nu. kram

2008-04-04 | 22:16:56
URL: http://www.walkoflife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: