Kör fyrhjuling med syrran och Björn :) 080330

Äntligen funkar bloggen igen!!!!!! JIPPIII!!!
Karro och Björn har ju skaffat sig en fyrhjuling som man gärna provar :) Vi tog med oss Bosse och Kaxe och åkte ut i skogen. Björn fixade en brasa...Wilma och Tommy värmer sig lite.
image736

Karro kör lite fyrhjuling med hundarna i full karriär bakom :)
image737

Bosse springer som en tok...
image738

Och kom tillslut om Karro :)
image739

Sen kör Karro runt på mig och Wilma.
image740

Wilma tyckte det var super roligt!
image741

Sen var det dax för lite fikapaus...vad vore skogen utan kaffe :)
image742

Mmmm vad gott!
image743

image745

Kaxe har funnit sig en vän hos Björn!
image744

En smarrig pinne att knapra på är då aldrig fel...
image746

Tommy sladdar...att sladda och skvätta lera...det är manligt :)
image747

Wilma tycker att stora stenar är en höjdare...
image748

...och det gör Kaxe me....
image749

och..jo, då..Björn och fyrhjulingen kom oxå upp på stenen...
image750

Då fanns det ingen plats kvar för mig...så jag blev hängandes i tallen...
image751

Bosse tar det lugnt och tittar på alla tokar...
image752

Så fin min lilla Bo så..
image753

Wilma myser med lilla Kaxe
image754

Wilma hittade en nyckelpiga i skogen.
image755

När vi kände oss nöjda åkte vi hem till Gunde som ville busa lite..
image756

Två hundar och en boll...hmm...
image757

Vem ska få den....Kaxe snuvade den :)
image758

Tarzan har sprungit som en liten tok idag...
image759

...här är han ju bara för rolig :)
image760

Sisst men inte minst vill jag berätta om vad jag och syrran gjorde...
Jag körde fyrhjulingen med Karro bakom...och skulle upp för en liten kulle/stort gupp.... Jag tog fart...men det var djupa hjulspår, mkt lerigt så hjulen fick inte riktigt fäste...så vi kom inte riktigt upp på kullen. Vi rulla bakåt och körde vidare. Men sen kom vi till kullen igen....och då tänkte vi..nu f-n ska vi komma över! Så jag gasade på och körde upp på kullen...men jag missade hjulspåren och körde på nästan torr mark upp, vilket resulterade i att vi flög ner för kullen...hihihi...alla fyra hjulen var i luften :) Men vi klarade oss finfint på lilla flygturen, och körde vidare...men inte där något mer :)


Kommentarer
Postat av: Nancy

Härliga kort, se ut som ni har haft supekul....*L*

2008-04-02 | 23:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: