Hund&Vagn...

Wilma springer som en tok på parkeringen :)

image1010

Sen provade hon på att rulla iväg rockringen...
image1011

Sen tog vi ut skrindan, Bosse fick dra Wilma en sväng. Det tyckte de båda va super kul!
image1012

Hej och hå va de går...
image1013

Wilma ville åka baklänges oxå....söt liten tjej :)
image1014

Duktiga Bosse!!!!!!
image1015

Trazan ger Bosse massa pussar när han kom hem :) (Tarzan blev nog impad :))
image1016

Sen försökte jag ställa kaxe...i en backe såg jag :) Det kändes bra när jag stod där...men de såg inte riktigt lika bra ut på korten :) Huvudet vågar jag dock inte lyfta mer...
image1017

Wilma hjälper pappa meka med bilen....
image1018

Kommentarer
Postat av: Karolina

vad härligt det ser ut när Wilma får åka ung o vagn. Fin kort.

2008-04-28 | 21:02:24
Postat av: Anonym

ja nu måste jag köpa vagnen..ser så kul ut..wilma är för goer..-)Så söt han är Tarzan som ger Bosse en puss...Lille kaxe,står så fint...hur äe det me honom..???Kramisar från oss..

2008-04-28 | 23:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: