Hos veterinären med Kaxe godingen!

Vi va hos veterinären på förmiddagen idag. Syrran körde mig och Kaxe...Tack Karro, du är en ängel!!!!!
Kaxe ville inte röra huvudet åt höger. Men när hon lockade honom runt med en godis så gick det kanon fint! Hon tror att han är rädd för att röra nacken åt höger, eftersom han vet hur ont det har gjort. Så nu ska jag värma nacken (musklerna) med en vetekudde, träna med godis att snurra runt en gång per dag, och massera nacken lätt. Han piper när han åker bilen, och när han ligger ner och ställer sig upp. Är detta inte borta på återbesöket om tre veckor så gör de en MR röntgen då. Men hon tycker inte att jag ska oroa mig, han bättrar på sig kanon bra!
Nu väger min fis 47 kg. Han är minsann inte liten längre...
Jag va uppe 24 timmar, sen fick jag sova i 5...och nu ska jag jobba natten igen....så idag är jag trött, och har inte tagit ett enda kort på hela dagen....
Men jag slänger ut ett par bilder på mina älsklingar Barja och Mister. Barja är (var) Bosses mamma, och mister Bosses halvbror. Mister behöll vi från kullen Barja och Baron fick.
Mina UNDERBARA ÄLSKLINGAR!!! SAKNAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image1019

Barja njuter av skogspromenader :)
image1020

En härlig bäck...måste ner och svalka mig.
image1021

Lite skitig efter att plaskat i bäcken...men lika söt är jag ändå ;)
image1022

Finns bara ett ord att säga om Mister: VACKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image1023

Vad jag saknar dig Mister...och Barja!!!!!!!!
image1024

image1025


Kommentarer
Postat av: Nancy

Ja, det är härliga minnen man har av sina nära och kära!

2008-04-29 | 21:49:38
URL: http://nancy1966.blogg.se
Postat av: Monika

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad fina och vackra..när gick dom bort,längsedan..??Tråkigt att dom inte finns..men man får leva med sina minnen..och korten ,tur att det finns !!...ha det gott,hopas du får det lugnt på jobbet.Kramisar..(.hihiihih jag träffade en 12-veckors sankbernhardstik,Selma,här i Motala,kommer från Finspång...åååå va söt ,jisses..vi ska allt träffas lite senare ..)sååå valpsjuk.-)

2008-04-29 | 23:08:16
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Monika

Jamän hur är en..glömde bort lille Kaxe mitt i fotona på dina förra sanktisar,förlåt Kaxe...Så skönt att det är på "G"..det blir så bra detta med lite längre rehabilitering...Bamsekram till dig Kaxe...

2008-04-29 | 23:11:25
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: