Fira mor min idag!

Igår hoppade jag in extra och jobbade. Sen va jag hemma en stund innan vi åkte till mor min. Wilma....och jag och Tommy sov där i natt. För jag och Tommy skulle till ett par vänner som bor nära mamma och festa....
Här äter Wilma sin kvällsmat hos mor min.
image913

Tommy va oxå hungrig...
image914

Mamma och gunnar var ju såklart hemma. De fick ju sitta barnvakt sen...
image915

Sen gick vi till vännerna och drack gott vin, pratade en massa strunt...och fnissade en del... En riktigt rolig kväll!
Syrran kom ganska tidigt och till mamma idag. Jag och syrran skulle iväg och flyttstäda syrrans farmors lägenhet. Vilket vi gjorde. Det tog sin tid...men oj så fint det blev :)
När vi städat klart åkte till mor som firade sig idag, hon fyllde år den 17:e.
Här är Björn, syrrans man.
image916

Min mormor var oxå med.
image917

Mamma bjöd på fläskfil'e och potatisgratäng...Mmmmm! Och till efterätt fick vi cheescake...MMMMM...ännu godare! Wilma tyckte det var så gott, så hon tog TRE bitar :) När alla hade tagit två gånger så fanns det en liten bit kvar. Wilma stirrade på den lilla,lilla biten samtidigt som hon nästan hävde i sig det hon hade på tallriken. Mamma skojade med henne och sa: "nu ska jag ta den sissta biten och äta upp den". Då stannade Wilma upp, tittade på mamma och sa:"NEJ! Den är Wilmas" :)
image918

Morfar busar med lilla tjejen!
image919

Jag och Karro åt oss proppmätta. Vi va ju hungriga efter allt städande...och efter maten blir mat trött... Så här såg Karro ut när hon ätit klart... Hehehe.
image920

Och här ligger jag och slöar :)
image921

Till sisst så får jag nog ta och lägga in bilden som Johan har tagit på Tarzan... Han säger att han inte mixtrat med bilden...men jag vet inte jag... Hmmm...Tarzan är ju sig lik.....hehehe.....men han måste iallafall lagt till ett spöke ovanför Tarzan...eller...finns de på riktigt?! Hmmm...........
image922

Hoppas att han blir en bra utställningshund....  :)
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monika

Godkväll,vad roligt för lilla Wilma att få ligga över hos mormor och morfar..GRATTIS TILL IRENE :-)Kul me fest !!Är det sevisen " ELISABETH " på bordet..?
Iså fall har jag den i blått oh grönt ( hade)min mor har den nu..HAHAHAHAHA " den bilden" på Tarzan är BÄST,hihihihi skitahäftig..Ha en forsatt trevlig helg,kramisar från oss..

2008-04-19 | 22:57:59
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Jenny

Coolt! Kan mat bli trött? Häftigt.

2008-04-19 | 23:16:35
Postat av: Karolina

Var helt slut när jag kom hem, men vaknade vi 2tiden inatt och somnade nog inte om förrän vid 5-6tiden imorse, var nog övertrött. Ha en bra dag, strax ska vi åka till bruks med gunde. Kramar från Karro

2008-04-20 | 11:56:15
Postat av: Alexandra

Vilken trevlig kalas dag ni verkar ha haft =) Men jösses hahahhaha den Tarzan skulle inte jag vilja möta :P ha en fin söndag.kram

2008-04-20 | 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: