En bra helg!

Vi har gjort mycket i helgen.... I fredags var vi i Jönköping tillsammans med ett par vänner. Vi shoppade kläder och lite fina saker på IKEA. I Lördags var vi till Malmköping på Bernhardinernas årsmöte, Wilma va hos mormor och morfar.
Wilma ger Baron en go puss!
image988

Här är vi på en rastplats påväg till Jönköping...

image989

Wilma hos mormor och morfar.
image990

Hon fick åka cykel...det tyckte hon om! -Cykla fortare mormor!!!
image991

Morfar ville oxå ut och trampa lite.
image992

De stannade till vid en lekplats..
image993

Vilken rolig bro!!!!
image994

Wilma gör morgon gymnastiken vid frukostbordet :)
image995

Undertiden satt jag och Tommy och körde nästan 30 mil upp...och sen ner igen.....
Jag övningskörde lite av alla dessa mil :)
image996

Tommy tyckte att jag körde hur bra som helst....eller?!
image997

Efter mötet åkte vi hem till Yvonne och frank. De bjöd på fika, och Tommy och Barbro kom efter en stund de me. Tyvärr knäppte jag inga kort på dem... Men vi får tacka för att vi fick komma på en kopp kaffe...synd bara att det inte blev så långvarigt...
Wilmas farmor och farfar kom på besök idag.
image998

Wilma och farmor ritar.
image999

Farfar ville oxå rita lite..
image1000

Sen tog jag och Wilma en promenad. Här går hon med Baron..
image1001

En gammal man måste vila ibland...
image1002

Kaxe har spelat spel idag. Han ska dra små fyrkanter upp och ner för att få fram godisarna som är gömda.
image1003

Han lärde sig fort, och han tyckte det var super kul!
image1004

Nyttig träning...och SÅ gott!!!!!!!!
image1005

Sen gick vi på åkern en stund. Detta kortet blev lite suddigt...men han är så fin där så....
image1006

Och här allihopa kommer bilden som Johan har fixat...och som Yvonne har ute på sin sida....
Nu kommer ni skratta.... Här är jag:
image1008

När Wilma såg detta första gången skrattade hon och sa: "Mamma gris"......Ja...jag kan nog hålla med om att det var ett passande namn :)
Ha det gott allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja du ser ut som en gris, även handen ser lite skum ut... Hoppas kursen gick bra. Gunde var superduktig, var spår och sök på schemat. Väldigt härlig skog, får ta med er dit ngn gång. Ska nu till mor och göra kort till födelsedagar, student och bröllop. Får ju ävn träffa Wilma lite, vi skulle ju hämta henne på dagis. Ha det så bra så hörs vi. Kramar från Karolina

2008-04-28 | 08:19:52
Postat av: Alexandra

HAHAHAHHAHAAHHAHAHAHHA näeeeee det va det värsta. Tack för skrattet =) det e du å Greta nu då ;) hon kallas ju för grisen hihihhihi. Ja det är kul att man kan bjuda på sig. Hmmm din andra hälft ser lite skakis ut, han kanske vill övningsköra med mig oxå ;);) dåååå ska han få ngt å bli rädd över. (jag blev det själv) ha en jättefin dag. kram

2008-04-28 | 10:10:14
Postat av: Monika

HAHAHAHAHAHAHA,satte kaffet i halsen,när jag såg dig,hujeda mig, vilken "mammagris" det var det värsta...hihihihihihihi,Tack för det roliga !!!Där är också en tanke till Tommy (övningskörningen )..."skiträdd" hahahhahahah.Härliga bilder på er alla.Fint och fina kort på hundarna på
hemsidan,..Duktiga Kaxe..har två av dessa aktivitesspel..jättenyttigt,men lite för små för mina,hade dom till min jackrussel.Men man kanske skulle pröva??? på de STORA.Det var inga dåliga mil då...ha det så gott ,kram, tack än en gång för det roliga,hhihiihi -)

2008-04-28 | 14:51:00
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: