080424...Lite seg idag...

Vi tog en promenad med Bosse bus. De andra ska Tommy och Wilma ta hand om... Det försvinner ju ett par timmar när man sover på dagen... Men vid 14-tiden va Tommy inne och putte på mig lite...
Igår kväll satt Tommy och pratade med Johan och Yvonne över msn...de skrattade åt ett roligt kort på mig som Yvonne har på sin hemsida...Tur att man kan roa nån...
Tommy tog nån kall och go öl...SKÅL!
image979

Så här såg han ut senare på kvällen...Hehehe...
image980

Kort från promenaden med Bosse..
image981

Jag och Bosse.
image982

Wilma den lilla goa!!!!
image983

Fina killen! Halsbandet är nytt...typ... Vi köpte det förra sommaren..storlek 85... Men då kunde han nästan ha det som midjebälte...men nu passar det finfint!!!!!!! Å fin bidde han ju me!!!
image984

Lite vatten behöver man i värmen....

image985

Fotade en skitig Kaxe...men han ville nog inte vara med på kort idag....stod inte stilla en sekund...
image986

Men han är ju lika go för det ;)
image987

Nu ska jag vara ute en stund till...innan jag kilar till jobbet. Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj Oj,,,,fina kort du fick tag på idag då, men kortet på dig är ju bäst. Ville du inte lägga ut det på din blogg,,,hehe. Hoppas att alla blir nyfikna och vill att du ska lägga ut det. Jag höll på att garva ihjäl mig.. Vilken härlig dag det har vart älskling. Hoppas att sommaren är på väg nu. Puss puss

2008-04-24 | 21:02:06
Postat av: Alexandra

Ja nu blev ju iaf jag nyfiken HAHHAHAH vill se vill se....fint kort på din gubbe hihi roligt med folk som kan bjuda på sig. 2 nätter i rad? Neeej fy tusan det räcker med en ;) Kram

2008-04-24 | 22:56:52
Postat av: Irene

Vilka fina hundar ni har och mycket luft och vara ute i naturen får man ju också.*L* Wilma hon är ju bara såååå söt. Ha det gott.*Kram*

2008-04-25 | 05:59:24
Postat av: Monika

Hejsan..ja ,det kortet vill vi SE,hahahah alltid kul me naturliga kort...Jättefint halsband som Bosse har på sig,med nitar ,snyggt.ÅÅÅ lille Kaxe..så gooooo !!
Nu ska jag ta mig en tupplur efter en jobbbarnatt.Ha det gott ,Kramisar från oss.

2008-04-27 | 08:08:50
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Nancy

Ja, det kortet har jag sett, haha,,,,,
Härliga foton....kram

2008-04-27 | 08:47:58
URL: http://nancy1966.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: