080421 En riktigt SOLIG dag :)

Jag har jobbat idag på en ny avdelning. Det gick super bra. Tjejen som jag jobbade med va rolig. Innan jag gick hem blev jag bjuden på kladdkaka pch grädde...Mmmm! Henne jobbar jag gärna mer med :)
Kom hem och satte mig i trädgården ett tag...solen värmde SÅ gott! Wilma och Tommy va hos grannarna. Jag tog ut Baron långt bort på åkern, där borstade jag honom...och OM han fällde....jisses! Det ser ut som om jag slaktat en stackare där.... Men nu är han så fin och ren så :)
Lite senare när Wilma lagt sig för att sussa gott, så tog jag och Kaxe en promenad....då va det lagom varm för honom att gå.....
Sniff, sniff...har inte tid att titta in i kameran och bli plåtad....mera sniff....
image930

Men åh så söt jag är när jag går där med min lilla rynkiga nos och sniffar! Matte har bara lust att pussa en massa på mig!
image931

Kaxe tittar på den fina utsikten...
image932

Jag sätter mig nog ner och blänger ett tag te :)
image933

Jag tyckte om detta kortet! Solens strålar, och Kaxes fina ansikte! Synd bara att det bidde en röd fläck mitt i allt....
image934

Tarzan lever loppan på åkern.....han har energi den lilla krabaten!
image935

image936

Baron och husse ville oxå busa... Baron har en förmåga att springa efter och bitas i armarna. Här ger han gärnet på Tommy :)
image937

Ja, det kan hända att jag blir 9 år i Augusti....men än hänger jag banne mig med!!!!!! :)
image938

Efter allt bus fick matte en puss av gosingen! Tarzan ville nog oxå pussas tror jag....på kortet såg jag honom där bakom Baron...men jag missade honom där....stackars liten!!!!!
image939

Tommy har fixat frissan på Tarzan...så jag tog och badade honom. Sen tog vi lite bilder på honom... Ni ska få se skillnaden mellan idag och den 15 december, han har blivit riktigt mörk.....
image940

image941

Och jag som trodde han var skitig och badade honom :) Hehehe...nej där skojade jag allt ;)
Bosse va med oss i trädgården idag, men han knäppte jag visst inga bilder på....lite mobbad!?
Ha det så bra!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja, det har varit en härlig vårdag idag. Varit istan o fixat en present. Sedan var jag o gunde hos Tessan o Rocky. Var ute i skogen o gick medans hundarna körde järnet. Så det var en trött hund jag fick med mig hem. Ha det så bra. Kram från Karro

2008-04-21 | 22:19:11
Postat av: Alexandra

Va? E Baron 9 år??? Men ut å ställ i veteran klass vet jag :P Han ser ju jättefin ut. Härligt å busa med husse. Å så fiiina kort som vanligt. kram

2008-04-21 | 23:00:45
Postat av: Teija

Kladdkaka!! Så himmelens gott!!!! Fast allt med choklad är gott!
Härliga bilder idag igen. Han är fin din Kaxe. Och mysiga fartfyllda bilder på Baron.

Monika, Buster o Ina bor ca 30 mil härifrån. Så om ni en vacker dag känner för att ut o åka bil så ta god tid på er :)))))) Hit via Monika, blir det ca 43 mil, för er. Enkel!

Ska ni till utställningen i Vänersborg, 8/6? Eller Bernhardinernas i Gränna, 20/9? För då kanske vi ses...
God natt på er nu. Och sov gott :) //Teija

Ps. "drottningen" hälsar ett stort tack. hihihihih

2008-04-21 | 23:36:03
URL: http://teija.zoomin.se
Postat av: Monika Nilsson

Härliga kort på era fina o glada hundar..Kaxe ser så fin ut där han nosar omkring..skönr att det vart så bra med honom lille pojken..Tarzan är för härlig,busen..hihihihi .Jaså Bosse vart bortglömder ,mmmm sicken matte..Baron var det liv i roligt ..,ha de så gott ,jobbar här..Kramisar till er alla..

2008-04-22 | 20:04:45
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: