080420 En solig dag :)

Jag tog sovmorgon idag...härligt!!! Ett par vänner kom hit idag. Vi fikade, och Wilma busade med deras son, mest åkte de nog på trehjulingen...
Sen hjälpte Wilma pappa med att klippa gräset...hon är verkligen våran lilla hjälpreda :)
image923

Märta som bor i huset brevid kom och busade med Wilma...de höll igång ett bra tag.
image924

Jag va ute med Kaxe en sväng, idag skällde han ut en kärra som stod parkerad vid vägkanten. Men när grannens hundar svarade på hanns skall så blev han lite förvånad..och sen blev han tyst och ville gå därifrån :)
Här ligger Bosse och Kaxe och kikar ut ur båset i hundgården.
image925

Jag schamponerade Baron idag, och sen tog vi en promenad i solen...så att han torkade. Han är så fin min lilla gubbe!!!!
image926

Tommy va ute med Bosse...här göttar han sig i gräset :)
image927

Mmmmmm, så mysigt! Kan vi inte stanna kvar här husse?
image928

Va skönt att avsluta dagen med att se solen börja gå ner!
image929

Tarzan det lilla busfröt har spelat en massa boll idag, jag tror att han och Bosse står på tur att skrubbas rena i morgon... Men jag ska hoppa in extra på jobbet i morgon, så vi får väl se vad som hinns me.....
Ett STORT GRATTIS till SAM och ZEB som fick så fina utställningsresultat idag!!!!!! Fina killar det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bosse ser ju ut å njuta riktigt ordentligt.

2008-04-20 | 22:40:29
Postat av: Teija

Hejsan.
Vilka fina soliga bilder det är här idag. Visst känns det att våren är här nu!!?? Om inte annat så syns det iallafall på flickorna som leker i vårjackorna i solskenet :)
Bosse & Kaxe, va söta de ser ut där i dörrhålet :)
Baron ser ju riktigt fluffig ut :)

Detta berg här hos oss... skulle ni ha vägarna förbi här, så bara kom in på en kopp kaffe :) Och sen kan våra hundar springa upp o ner på berget :))

Lite nyfiken är jag allt. hihih Har ni bondgård? Eller är det bara en stoooor jätte tomt ni har? Ser så härligt ut där Bosse ligger o myser på åkern.

Ha de gott, skydda er från vårsolens starka strålar. :)
Kram Teija & Co.

2008-04-20 | 22:46:51
URL: http://teija.zoomin.se
Postat av: Monika Nilsson

Härliga "sommarbilder"..såg att Tommy åkte i kortärmad...kul när barnen kan vara ute och leka i trädgården..Baron har också fått sitt vårbad,..badade mina i fredags,härligt fluffiga blir dom,skönt när dom fäller ,att bli av med lite extra till.Mysig bild på Kaxe och Bosse..hihihi tittut..Baron är så stilig pojke så..ha det gott ,Kramisar från oss...

2008-04-21 | 00:06:42
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Tommy

Tjenare,,,vilken härlig dag det här var,,,,ut å testa gräsklipparen å allt. Grannarna trodde väl att jag var lite väl ivrig med å klippa. Men så fin gräsmattan blev. Älskar dig min gosing.....

2008-04-21 | 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: