080417

Idag har jag vart på utbildning med jobbet. Sen va jag och en arbetskamrat på stan och tog en fika, innan vi gick hem till henne och fikade och pratade lite mera. Tänk vad mycket man kan ha och prata om. Vi träffades strax innan åtta på morgonen, och jag gick hem vid fyra...och tysta..ja, det va vi inte många minuter :) Visst är det härligt med goa vänner!
Jag har nog vart ute i blåsten för mycket, för jag känner mig inte kry. Jag plockade lite här hemma, sen har jag vart lite med Wilma. Men mer blir det inte idag....ska nu sova och hoppas på att jag känner mig piggare i morgon...
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Såg dig allt!!!

2008-04-17 | 21:35:00
Postat av: monika

Hejsan.härligt med goa vänner...trött idag här ,sovit dåligt på 2 dygn nu..Kram o gonatt.

2008-04-18 | 19:21:52
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: