080416 Bosse simmar idag.

Jag och Kaxe på promenad.

image898

Lilla wilma tränar på att cykla...det är svårt att trampa....
image899

Sen hjälper lilla tjejen mig med att sopa rent här hemma. Duktig så!
image900

När vi åkte till hundhälsan sa lilla Wilma: "Ta kort nu då mamma." Så satt hon där bakom mig med sin "lilla" nalle... Hehehe, hon har lärt sig att kameran alltid är med oss :)
image901

Tommy har just fått i Bosse i poolen.
image902

Det blev inget kort taget när han simmade...men ett när han vilade :)
image903

Tommy sköljer Bosse. Wilma tittade på då...så sa hon "Duktig pappa, du kan ju" Hihihi, va hon är rolig den :)
image904

Sen får man torka godingen oxå...Bosse står där så snällt så..
image905

Wilma passar på att klättra på rampen medans pappa blir klar med Bosse.
(Och om mor min läser detta....Ja, jag är med henne och ser till så att hon inte ramlar ner... :)
image906

Här uppe fann hon en hundleksak.
image907

Sen gick jag och Wilma och hälsade på Sudden och Saxxon. Ninas hundar...Jag tror att saxxon är den korthåriga..
image908

image909

Tripp, trapp, trull. Här står mina hjärtegull....och väntar på att vi skulle komma hem :)
image910

Väl hemma så fönar jag Bosse torr, och sen borstar igenom honom...
image911

Sen var denna dagen nästan slut...Bosse har vart SUPER DUKTIG!!!!!!
Och lilla Wilma är JÄTTE DUKTIG på alla äventyr som hon är med på!!!
image912

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ni har då fullt upp med ea vovvar men det ser mysigt ut.Wilma non blir då allt större och större och sötare och sötare.ha det gott och hälsa.*Kram*

2008-04-16 | 22:04:51
Postat av: monika

Ser så pigger ut Kaxe,hahaha och matte me.Vad duktig han är Bosse med att simma sig bra.Härliga kort på lille Wilma,och kortet på de tre tripp,trapp och trull
hihihi jättemysigt kort där.Ha en bra dag..jobbarnatt igen här.Kramisar på er alla.

2008-04-17 | 15:34:22
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Jenny

Sådan husse sådan hund (sista bilden)

2008-04-17 | 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: