080411

Halloj! Jag och Wilma var i trädgården och busade lite med Tarzan på förmiddagen. Vilket härligt VÅRVÄDER!!!!! Bosse, Baron och Kaxe ligger ute och "solar". Kaxe är ännu piggare idag. Jag får se om det blir några bilder... Jag jobbar natt i helgen...så då är jag hos mor min...bussarna går så dåligt här på lansbygden...

Här rullar Wilma en boll till Tarzan...men han va inte så sugen på att leka...
image876

Så Wilma tog kopplet och tränade på att vara en duktig hundförare :)
image877

De är lika duktiga båda två! (Vi låter bara Wilma hjälpa till med Tarzan när vi har koll på dem. Hon måste ju oxå få vara med och greja med hundarna, hon tycker om dem minst lika mycket som oss. Och Tarzan är verkligen hennes lilla gosing.) Idag på morgonen sa snuttan att hon älskar Tarzan :) Så go hon är!
image878

Kommentarer
Postat av: Monika Nilsson

Säger bara detta när jag ser dessa goa bilder,:-)))
:-))))härliga Wilma och Tarzanfisen..KRAM !!
Så skönt att höra att lile Kaxe har blivit bättre och bättre..ha en trevlig jobbarhelg,..min lediga nu :-)

2008-04-11 | 15:22:50
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Alexandra

Kikar in å önskar er en fin helg =) Heja Kaxe kämpa på...så dutti så. Vackra kort som vanligt å bara ÄLSKAR kortet i gårdagens blogg på Baron i grustaget hahahahha...Grustag e kanooon saknar det faktiskt (fanns på förra stället vi bodde på)det ger hundarna så fina muskler och kul å busa i så klart. Ha det bra. kram

2008-04-11 | 18:19:38
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: Yvonne o Frank

Lien Wilma till passande vovsing, underbart att se
Kram på er alla från oss alla
Vad glada vi blir för varje framsteg Kaxe gör

2008-04-11 | 18:46:31
URL: http://www.123minsida.se/ackebers
Postat av: Karolina

Vad skönt att Kaxe blir bättre. Han simmat gunde idag. Gick jättebra, han är så duktig. Ha det så bra. Kramar från Karolina

2008-04-11 | 19:19:01
Postat av: monika

Hejsan camilla ..vill bara tacka din mor för inlägget på min hemsida..roligt när hon tittar in .-)
Kram!!

2008-04-11 | 21:15:04
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: nina

Hej svejs där.....vilka härliga bilder:)

Hoppas allt är bra med er alla

2008-04-16 | 12:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: