080404 Simning för hundarna.

Mormor kom och besökte Wilma idag. Wilma fick en ny fin jacka, en mössa och en keps av henne. Vi tog en liten promenad till dammen. Så söt i den nya jackan, och den lilla mössan så....
image793

Mormor och Wilma gungade lite.
image794

Baron låg i gräset och tittade på.
image795

Fick nog lite vårkännslor...
image796

Mormor och Wilma kikar in i pumphuset.
image797

Här håller Wilma i en liten, liten vitsippa..
image798

Wilma och sin docka Ann...

image799

Min goa Bosse!

image800

Jag och Bosse väntar på att åka till Nina.
image801

Karro och Gunde skulle oxå simma idag.
image802

Gunde simmar så lugnt och fint!
image803

Kaxe lär sig av Bosse :)
image805

Här står jag och blir blöt av Bosse...som just har simmat...
image804

Kaxe får springa runt i sin flytväst när Bosse simmar, och sen tar jag ner honom på rampen och låter honom vänja sig vid vattnet...så att han tycker om det och inte blir rädd...
image806

Nu är jag lugn och fin!

image807

Wilma kramar om moster...så gosigt så!
image810

Nu har jag kommit hem, och är torr och fin!
image808

image809



Kommentarer
Postat av: Karolina

Mysiga kort du hartagit på Wilma och "mormor". Får tacka att du inte la ut några hemska bilder på mig...
Kramar Karro och en mkt trött gunde

2008-04-04 | 22:06:20
Postat av: Tommy

Det var ju en himla bra simomgång den här gången,,,,idag ska vi åka till djäknesundet å grilla. så idag blir det nog riktiga spännande kort för alla bloggläsare.......

2008-04-05 | 08:37:08
Postat av: monika

Hej Camilla..så fina kort du visar ,man blir så glad ,så mysiga
och goa hundara ser ut ,duktiga på att simma ,lilla Kaxe är så fin..men var är Tarzan ??
Wilmas vårjacka är så fin och vilken vacker färg..
Ser fram mot dagens bilder(grillbilder).ha det gott.Kramisar från oss..

2008-04-05 | 15:51:49
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Nancy

Ja, härliga foton. Gillar fotot där du blir nedskvätt,,hehe
Så söt Wilma var i nya mössan och jackan, själv längtar jag massa tills på lördag då vi tjejer åker till Ullared, ska bli skitkul!
Ha en fin kväll, kramis

2008-04-05 | 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: