080402

Idag sov jag en stund på förmiddagen, då jag jobbat natt. Sen mötte jag upp en vän på stan, vi tog en fika ihop. Längtar tills uteserveringarna öppnar... Jag är en riktig fika människa...
När jag kom hem städade jag uåå här hemma, gött att ha det gjort nu när man är ledig ett par dagar. Sen kom kusinerna Jenny och Johan hit. Vi gjorde varma mackor som vi smaskade i oss när vi kollade på Lost. Så när det slutar får vi reda på att nästa avsnitt kommer inte förran 7 Maj!? Pga av nån strejk?! Hur ska man klara sig utan Lost???
Tarzan höll på att bli kidnappad av Jenny, men jag lyckades att behålla lillen :)
Nu ska jag sova så gott så...för nu är jag trött....
God natt.
image774

Kommentarer
Postat av: Nancy

Ladda hem avsnitten vettja,,,hehe,,,,sov sött!

2008-04-02 | 23:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: