080331 En riktig vårdag!!!!

Nu när bloggen äntligen funkar blir det "gamla" bilder. Jag jobbade natt till idag, och ska jobba natten som kommer...och då är jag inte över aktiv med hundarna direkt....Det är Wilma som man vill sniffa lite på innan hon somnar :)
Igår traskade jag och Wilma och gubben omkring här hemma och letade vårtecken...och vi fann faktiskt vitsippor.
image761

Wilma tittar på blommorna.
image762

Hej och hå..fullt ös :)
image763

Wilma och Baron kopplar av...jag undrar vad de tittar på...för båda ser ut att stirra på samma fläck...hmm... :)
image764

Wilma klättrar på stenar.
image765

Och Baron han bara njuter :)
image766

Wilma vill hjälpa till och hålla Baron...och det går han med på, han är så försiktig så.
image767

Sen knata vi till dammen med Tarzan.
image768

Jenny var oxå med.
image769

Här kommer du få bada Wilma när sommaren är här...
image770

Gunga får man ju oxå passa på att göra.
image771

Tarzan springer och sniffar...Jag släppte honom lös..men givetvis tog batterierna i kameran slut...Men han sprang som en TOK runt dammen. Han är SÅ härlig att se när han kutar så :)
image772

Lilla mini gubben :)
image773

Kommentarer
Postat av: Monika Nilsson

Härliga bilder i repris..tål att ses om,så goa bilder på goa Wilma och hundarna..jag sticker ner i natt igen..så hej då..hörs senare :-)kramisar från oss

2008-04-01 | 20:30:26
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Karolina

Underbara vårbilder. själv höll jag på i trädgården och försöker få bort gamla buskar så vi kan få en någolunda trädgård.

2008-04-02 | 08:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: